‡ Sava Lietuva

ISSN 1392-9127

Raktažodis: klasta

Žodis „klasta“ yra esminis šiuose pranešimuose:
dvokas
Aukos agresija
247. Nuorodos: : : , , , , , , .

Rusas nacionalistas Sergėjus Obogujevas supeikia Delfi.ee žurnalistę Taline Mariną Filatovą, išvadinusią estus nepakenčiamais nacionalistais už tai, kad jie drįsta tarpusavy šnekėtis gimtąja kalba restorane, kuriame yra rusų ir kitų užsieniečių, nesuprantančių estiškai. Lietuvis nacionalistas Zeppelinus atskleidžia lenkomanų klastą, apšaukiant nacionalistais lietuvius, dar ne visuotinai įteisinusius nelietuviškos rašybos ir parodo liaudies gynėjų agresijos loginę seką tolerancijos reikalavimais ir aukos įvaizdžiu.

Copyleft
Autorių naudą teisių gynėjai gaudo
248. Nuorodos: : : , , , , , .

Arūnas Liuiza: Kūrinių perklausos, atkartojimo, laikmenų mokesčius vadinti autorių teisių gynyba yra nemenkas pasityčiojimas — autoriams trupiniai tenubyra. Juolab, kad autorių teisių turėtojais pripažįstami ne tik kūrinių autoriai, bet ir „juridiniai“ asmenys, leidyklos. Kurios propagandiniam karui bruka apgaulingus piratavimo ir automobilio vagystės įvaizdžius, o nuostolius skaičiuoja, menamą pardavimų apimtį tapatindamos su sutikimu pasiimti nemokamai. Pridėtos nuorodos į kitus samprotavimus ir argumentus.

Laisvė ar nuosavybė?
2010-03-11 Kodėl inteligentai nemėgsta konstitucinio teiginio „nuosavyvė šventa ir neliečiama“.
244. Ištraukos: : : , , , , , , , .
: Protėvių santvarkos pamatas ir klestėjimo priežastis buvo nuosavybė.
Didžiulis agresyvus rėksmingas apdriskęs plakatas
Liaudies gynėjų tarša
2010-01-09 Nevalančių valytojų raginimai valytis patiems.
194. Paveikslai: : : , , , , .
: Mokesčių pinigai plaunami ne tyliai, o rėkiant, socializuojant atsakomybę.

Mokesčius miesto valymui susirinko, o nevalo. Bet nesitenkina tyliai įsisavindami lėšas — dar ir rėkia, agresyviai teršia didžiuliais apdriskusiais plakatais. Versdami prisiimti kaltę ir atgailauti pačius mokesčių mokėtojus.

VEKS
Kultūrininkų humanizavimas
459. Nuorodos: : : , , .

Pradėkime nuo kultūros (rimtosios ar aukštosios) sampratos, kurią besąlygiškai siejate su gėriu, tiesa, „Veksu“, savimi ir humanizmu. Aš laikyčiausi kiek kitokio požiūrio, nes „rimtoji kultūra“ yra būtent didžiausio antihumanizmo šaltinis, nes skatina visuomeninę diferenciaciją ir įtvirtina klasinę visuomenę. Įdomu, kad tokiai socialinei atrankai rodiklių nėra ir niekada nebuvo. Leonidas Donskis niekuomet nemini savo mokinių, bet vis bando įteigti, su kokiais svarbiais žmonėmis jis yra susitikęs; jam nereikia oponentų ir jų argumentų – jam reikia naivuolių minios, kuri jį cituotų ir jam plotų. O prieštautinės ideologijos valstybinė mašina „humanizuoja“ (ačiū už terminą) žmones į kosmopolitinius nacionalinės kultūros zombius, kurie, žiūrinėdami eksponatus, sugeba dar ir pajausti malonumą.

Protėvių praeities slėpimas ir niekinimas yra nusikaltimas
2009-07-13 Pareiškimas Lietuvos prezidentei iškelti bylą dėl duomenų apie Sarmatiją iškraipymo.
112. Prakalbos: : : , , , , , .
: Faktų apie protėvių valstybę slėpimas prieštarauja nacionalinio saugumo įstatymui.

Sarmatijos ir Lietuvos istorijos esmę privalo žinoti kiekvienas valstybės tarnautojas ir politikas. Būtina patikrinti valstybės įstaigų istorikų veiklą dėl protėvių ir mūsų valstybės istorijos netyrimo ir neviešinimo, dėl Sarmatijos vertinimo klaidų ir duomenų tyčinio klastojimo, dėl aplaidaus pareigų nevykdymo pradėti ikiteisminį tyrimą.

Atsakomybė
2009-02-19 Apie socialinio aktyvizmo raginimų rūpintis bendra atsakomybe klastą.
44. Pastabos: : : , , , , , , , .
: Rūpestis bendra atsakomybe atima protą, nuosavybę ir užkrauna svetimus nuostolius.

Supranti, kad atsakyti gali tik už tai, kas tavo. Bet kažkodėl nekliūva, nesistebi, akys seniai apsiprato su atsakomybę žadinančiais šūkiais, kurie ragina rūpintis vaikais, seneliais, miškais ar ežerais. Sutinki tapti atsakingu už visus ir viską? Betgi pats žinai, kad nepavyks, kaltas liksi.